Sanningen

20120723-162956.jpg

Precis avklarat 13 min vallning och 25 min benstyrka och på G att bege oss hemåt. Tog som vanligt ”efter-träning-bild” och kom att tänka på Kiwis ord från i lördags, så här bjuder jag på sanningen bakom våra bilder. Det är såhär vi ser ut, egentligen…

20120723-163207.jpg

Ps, idag hade jag värsta bästa inspirations-flowet på jobbet. Jäklar vad mycket bra saker jag fick till. *klick* till mig.

4 reaktioner på “Sanningen

  1. Det låter ju helskönt att det flyter på för dig, skicka lite energi till mig också ;))))) <3<3<3<3

Kommentera

