KM på Stockholms avd.

 

 

Igårkväll fick jag äran att döma Stockholms avdelningens klubbmästerskap. Prio: lättombyggda banor. Check sa jag. Resultatet blev ett gäng taggade banombyggare som … förvånande inte behövde mer än flytta fram balanshindren.

En riktigt rolig tillställning blev det, med glada eipage på banan. Efteråt fick jag världens största goodie bag… seriöst! Ni är inte kloka… nästan så att jag skulle kunna tänka mig bli domare. Tur att min tävlingsledarlicens från 2003 gick ut häromåret, så slipper jag fundera. Men döma ett KM då och då, det är bara roligt. Tack alla ni för en mysig kväll!

Hoppbanan byggdes efter agiltybanan. Få hinderflytt innebar långa avstånd, och det innebar mycket rörelse i banan.

Nöjd med hur jag lätt kunde förflytta mig för att se alla kontaktfält – Åsa som lärt mig det!

Stort grattis till alla klubbmästare och ett extra GRATTIS till vår alldeles egna Emma med Borat som vann i small – med en finfin dubbelnolla. Ja… det var ju en pappisdomare, så det kanske inte var helt oväntat…

 

 

3 reaktioner på “KM på Stockholms avd.

Kommentera

