Morgonträning

Mötte upp Sofia och hennes kelpar för morgonträning. Fick med gemensamma krafter ihop en passande kombination med flera svängar med utåtdrag och kf där hunden har tunnlar på båda sidor som stör.

Fick som väntat problem i svängarna med drag, belönade upp att följa mina axlar och fick genast resultat. Bara fortsätta nöta dessa situationer helt enkelt. Kontaktfältet satt, som vanligt på träning, till 100%. Bra attityd och full fart ner.

I övrigt kändes Ozelot tokitokig och gasad – precis som på tävling. dvs perfekta träningsförhållanden! 😀

Avslutade med att köra gungan och det kändes kanon! Duktig tjej!

Under nedvarvningspromenaden fick jag proffstips för hur jag skall lägga upp löpträningen, stort tack för det Sofia! ❤ Kommer att bli roligt att testa intervallträningen i Stora Skuggan.

Bollnäs på onsdag…

3 thoughts on “Morgonträning

  1. Så det var ni som hade skapat kombinationen jag körde som grund för min träning idag. Väl byggt, den var rolig 🙂

Kommentera

