Totalt ohundigt inlägg

I helgen firar en av mina äldsta och bästa vänner, Gabbe, sin 30-årsdag, med temat Rockabilly!

Hur roligt som helst, och jag ser fram emot att få passande smink, frisyr och självklart kläder. Gabbe är en fena på det där med smink och frisyrer, så jag litar fullständigt på henne när det gäller den delen. Kläderna får jag fixa själv! Hur det nu ska gå…

För det första, jag köper nästan aldrig kläder och har därmed noll erfarenhet. För det andra, jag saknar totalt klädsmak. För det tredje… nä, inget för det tredje. Bra där. Då fixar jag det.

Foto utlovas efter helgen, såklart. Måste föreviga min outfit. Hur den nu må bliva. Tatueringar skall vi också ha. Gabbe hade visst smink för det. Frågan är bara om jag vågar låta henne sminka mig, med tanke på vad hon sminkat senaste tiden (Gabbe på bild i vänstra hörnet, och hon är inte grön…)


Kanske skulle jag kunna vara en rockabilly-zombie? Då gör det i alla fall inget om hundarna hoppar på mig med leriga tassar innan vi åker iväg på festen. Mmmm… kanske skulle vara något trots allt.

One thought on “Totalt ohundigt inlägg

Kommentera

