Ken Ramirez till Sverige!

Totalt glömt att blogga om värsta händelsen!! Ken Ramirez, the one and only, kommer till Sverige! Emma, Eva B och jag har fixat och donat i ett par månader och nu är det äntligen klart. Gå in på hemsidan och läs mer och ANMÄL er, ni kommer inte att ångra er!

Ken Ramirez 2011

Jag träffade Ken för första gången 2008 när jag gick doktorandutbildningen i djurträning i Danmark där han föreläste och coachade gerbilträningen. Han är en fantastisk föreläsare. Ödmjukast av alla människor jag någonsin mött. Svara på ALLA frågor som om de vore de viktigaste i världen. Skrivit djurtränarbibeln #1.Han är helt enkelt bäst. Alla kategorier. 🙂

Sedan att man får haka på Emma och Eva när de tränar på Nordens Ark är inte illa heller. Superimpad av vad de har åstadkommit där. Heja er!

2 thoughts on “Ken Ramirez till Sverige!

  1. Åh det vore häftigt att vara med på!
    Finns det många platser kvar ännu?
    Jag har svårt att både skrapa ihop pengar och få ledigt men kanske borde försöka, inte ofta jag får chansen att vara med om något liknande…

Kommentera

