Mitt mål är att komma hem…

Nu har det gått fyra dagar och det går bra. Riktigt bra. Peppande arbetskamrater och en tävlingssida som hela tiden visar var man ligger så man bara vill kämpa ännu mer hela tiden! Fanatisk ja…

De har bland annat en sida där man kan se ”Min sträcka” där man kan se hur långt man har gått och där man också kan sätta upp ett mål för hur långt man vill gå på en månad. Förval var Linkan, och det tyckte jag var mysigt eftersom jag ändå bodde där i drygt två år, men då jag redan kommit till Trosa så kom jag på den fantastisk idén att istället gå hem! Hem till mamma och pappa. 🙂 Så, nu är mitt mål att ta mig till Viskafors, drygt 400 km, på en månad. Plötsligt känns det ännu mer motiverande att uppnå målet!

Älskar om, mam and pap!

 

One thought on “Mitt mål är att komma hem…

Kommentera

