Åland nästa

Det här är året då jag helt klart besökt flest länder: Danmark, USA, Italien, Norge, Holland och nu är det dags för Åland (Finland). verkligen kalaskul!

Sist jag var här var då Piraya knep sina två finska cert för tre år sedan, fyra? Skall bli jättekul att komma tillbaka till Åsa Wredes hemö.

Varför är jag på Åland då, undrade Åsa. För att utbilda i hoppteknikens underbara värld. Nu sätter vintersäsongen snart igång och då är det först dags för vila och sedan för uppbyggnad. Det är under den perioden hopptekniken kommer in.

Nu väntar jag på att få bli bordad, men, kan ni gissa vad jag hittade precis intill Kapellskär och färjeterminalen? Jo men visst, ett naturreservat. Hurrey! Perfekt att ta en promenad i innan avgång, varje steg räknas! #62 – Riddersholms NR

Blev för övrigt riktigt glad idag när en av mina doktorandvänner följde med mig på fikapromenad istället för att fika – trevligt med sällskap såhär på slutspurten. 🙂

20111014-190729.jpg

Ha en kanonhelg och lycka till alla ni som skall tävla.

Kommentera

