Frustration

Sitter och är frustrerad över att jag hostar lungorna ur bröstet. Har känt av att jag hållit på att bli sjuk i flera veckor men lyckas hålla hälsan i schack, men så nu i helgen – första lediga helgen på länge – bröt bakterierna ut (Tobit meddelade att det måste vara bakterier och inte virus). Såklart, fem veckors hård gångstrid och sedan barmarks löp på det tar ut sin rätt. Även om jag var supernoga med vilan veckan innan SM OCH veckan efter SM så blev det för mycket! Tänk vad sjuk jag hade varit om jag inte vilat…

Nu sitter jag här. Försöker vara lugn och ta det lugnt samtidigt som vi skall till Holland imorgon och jag har en presentation jag verkligen vill vara färdig med. Bad combination!

Inte nog med det. Vår uppkoppling strular, så filmerna jag redigerat i helgen (ledig helg var det ja…) inför Hollandsresan kommer inte upp. Gah!

Positiva halmstrån: jag kan ligga i sängen med datorn, bästaste Simon kommer att fixa uppkopplingen när han kommer hem, rovdjuren värmer mig genom att ligga på och omkring mig och även om det är surt att hosta så får i alla fall magmusklerna lite träning.

 

2 thoughts on “Frustration

  1. Gött att höra om de positiva hamlstrån du hittar. Att du lyckas vara inspirerande även när du är ynklig är inspirerande i sig 😉
    Krya på dig!

Kommentera

