Domarna på WC 2012

Det är väl ingen som kan undgå min agilityabstinens? Lika bra att göra något bra utav den istället för att explodera inifrån. Något bra är att surfa agility.

Till exempel såg jag att domarna på FCI-WC kommer att bli: Jirina Mackova (CZ) & Kees Stoel (NL). Kolla in Kees hemsida för provsmak av banorna. Kees skall dessutom bland annat döma under Stavangerveckan jag tidigare skrivit om i bloggen.

Tummen upp för arrangörer som bjuder in domare från andra länder. På det sättet får vi större bankonstruktions-mångfald  (biologen i mig talar). Tror att det gynnar både oss tävlande och andra domare som är på plats och dömer.

Inspiration föder inspiration.

2 thoughts on “Domarna på WC 2012

  1. Haha, ja, jag ska ju tex till Åland o döma i januari 😀

    Blev bjuden till Norge med nästa år men dumt datum så jag var tvungen att tacka nej tyvärr.

Kommentera

