European Open 2012

Har man inte facebook (*harkel* Jo!) så kanske man missar saker som kommer upp. Om det är någon som missat det så har det kommit upp en hemsida för European Open 2012. Än har det inte framkommit hur de svenska deltagarna skall plockas ut, tror att det är 60 ekipage som får vara med totalt, så det är ju en anledning att med spänning följa nyhetsuppdateringen på denna hemsida!

EO är definitivt en tävling som vi vill vara med på nästa år. Siktet inställt!

One thought on “European Open 2012

  1. Själv är jag i Jotunheimen och gör toppturer två veckor med start 28 Juli. Det var bara då det gick och jag var tvungen att boka stugan nu redan så då valde jag faktiskt det före chansen att kanske kvala till EO. Tror dock inte jag kommer ångra mig 🙂

Kommentera

