Gunde & jag

Fick en länk av Martina där de berättar om Gundes mystiska sjukdom. Liknar mina symptom. Kanske finns koppling. Kanske inte. Oavsett. Jäkla strunt!

Var på lungröntgen idag. Vi får väl se om de hittar något, men med senaste nätternas hostanfall kan jag konstatera följande:

1) Hostar jag liggandes på rygg tränas övre magmusklerna.

2) Hostar jag liggandes på magen tränas nedre magmusklerna.

3) Andnöd är INTE roligt!

Gunde alltså. Är det ett litet omen om att jag skall skaffa skidor när jag blir frisk. Lagom till snön kommer. Hmm… tolkar det nog som det. Bra när jag kan tolka saker som jag själv vill.

3 thoughts on “Gunde & jag

Kommentera

