SÅLDA: racerrosa Salomon strl 40

Jag mitt (söta) nöt råkade beställa fel storlek på mina nya skor och fick hem ett par
strl 40 istället för strl 38…
Det gäller dessa:
http://www.outnet.se/salomon/xa-pro-3d-ultra-gtx.php?gclid=CJzhgYPGu6wCFYYXzQodC\
WPOpQ

MEN, i racerrosa! Se tidigare blogginlägg:
https://propiraya.wordpress.com/2011/11/03/det-var-det-har-med-skofetisch/

Detta är min absoluta favoritsko alla kategorier. Har grymt grepp. Springer ofta
med dessa på torrt gräs när vi tränar och tävlar. Perfekta skogs- och löpskor,
bäst på alla vis helt enkelt! Investering 1000kr. 😀

Är du osäker på strl, gå in på närmaste sportaffär, de har den garanterat, så
kan du testa om 40 passar dig.

Så, finns det ngn tjej (eller kille, men kolla strl en extra gång!) med strl 40 som är intresserad av att köpa dem är hon
välkommen att kontakta mig:

 

3 thoughts on “SÅLDA: racerrosa Salomon strl 40

  1. Ping: Lucka #5: Vilse i pannkakan « Team Propiraya

Kommentera

