#4: Djungelkatten – jag vägrar att låta livet rulla förbi!

En något suddig djungelkatt balanserandes.

En något suddig djungelkatt balanserandes.

Vet ju vad Em gör, men vad har alla andra hittat på något roligt?

Skulle gärna vilja ta del av fler 30-dagars idéer. Även om man inte bloggar om hur det ser ut varje dag tycker jag det är roligt att veta om fler är på. Själv tycker jag om idén att fota varje balansakt, framförallt för att jag gillar att bocka av saker och för att det ger mig ett tydligt minne av vad vi egentligen gjort. Precis som killen i filmen säger: det gör att just denna månad blir speciell, minnesvärd! Det är så lätt att låta livet rulla förbi: vad gjorde jag egentligen den där veckan… Dessutom vill jag ha roligare minnen från hösten 2011 än att jag hostat i fyra veckor och inte blivit något bättre. Hur kul är DET att ha som minne? Nä, då är detta bra mycket roligare!

3 thoughts on “#4: Djungelkatten – jag vägrar att låta livet rulla förbi!

  1. Vi hittade en stol (!) stående mitt ute i skogen idag som vi balanserade på (Kaia alltså). När jag vände mig om stod Signe o balanserade på en sten ❤ Fast jag hade inte mobilen med så ingen bild. Men vi tänker på utmaningen iaf, även om vi inte dokumenterar den!

Kommentera

