Årets adeventskalender!!

Självklart blir det en adventskalender i år också, för mig är det minst lika spännande! Första året (2009) handlade den om agility och förra året (2010) om djurträning. Jag har filurat en hel del under året – gäller att planera – vad årets julkalender skall handla om. Det finns många ämnen jag tycker om att skriva om och varken agility eller djurträning är ämnen det går att skriva för mycket om.

Vad vill ni läsa om? Skall jag fråga er? Många frågor, men efter att ha verkligen funderat kom jag fram till en sak: vad vill JAG läsa om? Vad har jag saknat när jag surfat runt på nätet? Vad har jag mer för specialintresse som andra är intresserad utav? Hur kan jag utvecklas med bloggen?

Genom tävlingspsykologi såklart!

Årets julkalender kommer därför att handla om min syn på mental träning, prestationspsykologi och tävlingspsykologi – helt enkelt om hur vi alla kan utvecklas genom mental träning. Det skall verkligen bli spännande att höra er respons och jag hoppas att ni som dyker in på bloggen kommer att få en och annan aha-upplevelse, igenkänningsfaktor eller någon annan reaktion. Jag kommer att vara personlig i mina beskrivningar, och hoppas att även ni som läser kommenterar med egna reflektioner och berättelser. Ju fler som delar med sig, desto bättre och mer utvecklande tror jag att vi kan göra denna julkalender. 🙂

Kom ihåg, vi är alla unika!

19 thoughts on “Årets adeventskalender!!

  1. Underbart EM.. Precis vad jag behöver i allafall, speciellt nu för min motivation till att tävla är lika med obefintlig och jag behöver massor av inspiration till att börja träna ordentligt och tävla igen. Kommer följa kalendern slaviskt 😛

  2. Va roligt att hitta in här! Det ska bli jätte intressant att följa din julkalender. Jag som älskar just Inlärningspsykologi för hund kommer titta in varje dag! 🙂

Kommentera

