Koncentration och prat är en dålig kombi

Imorse försökte vi balansera på staketet runt lekparken här i Ekhagen. Det gick sådär, ni ser kanske staketstolpen i bakgrunden. Hennes ena baktass vilar på den. Vi behöver jobba mer på det här. Sedan kan jag informera att skälla och balansera samtidigt inte var så lätt…

Det ni ser är Pirayas skällmun. Sötast!

Tråkiga nyheter är att jag är sjuk… igen. Eller, nja, jag blev väl aldrig riktigt frisk innan jag var tillbaka på jobbet. Har liksom aldrig sett särskilt sjuk ut, och även om jag kände mig bättre, och säkert såg jäkligt pigg ut, blev jag ändå inte riktigt mitt vanliga speedade jag.

Idag däckade jag totalt och hade för första gången temp. Tidigare har jag ju varit frisk på pappret, men ändå inte varit frisk. Nu är jag alltså mer kokret sjuk, vilket knappast hjälper mig något. Tokiga är att IDAG var min sista dag med antibiotika, så… well… får väl se hur jag mår efter en helg i lugn och ro.

Nästa utmaning: hur många ställningar kan jag pilla naveln i? 😉

 

 

2 thoughts on “Koncentration och prat är en dålig kombi

Kommentera

