Mer om Holland

Oj! Holland är ingen nyhet och jag trodde nog att de flesta visste om det. Men… det var visst nästan ingen som visste om det…

Varför skall vi till Holland?

Jag doktorerar ju som ni vet vid Stockholms universitet på inlärning hos primater. Det är på grund av ett av mina forskningsprojekt som vi kommer att spendera ett gäng månader per år i Holland. Självklart vill jag ha med mig hundarna och ha möjlighet att träna/tävla med dem även när vi bor där.

Anledningen till att jag frågar er om information  är för att det alltid är lättare att känna folk från början och ta reda på så mycket som möjligt innan ankomst.

🙂 Hoppas lite av all nyfikenhet är stillad. Kan lova att jag är minst lika nyfiken!

3 thoughts on “Mer om Holland

  1. När det gäller vallning så finns ju Serge van der Sweep som är en av Europas duktigaste förare. Plus en hel del vallningstävlingar… kan ju vara värt kolla upp ellerhur!

Kommentera

