Lucka #24: GOD JUL

20111224-010547.jpg

Wohoo! Äntligen julafton! Sista veckan har jag inte haft tid att svara lika ofta på de kommentarer ni har skrivit men oj vad jag älskat att läsa alla kommentarer och mail jag fått om hur mycket ni har uppskattat årets julkalender! Stort TACK till ER, utan era kommentarer hade kalendern aldrig blivit så bra som den blev. Helt fantastiskt att ni delat med er av era tankar, funderingar och åsikter – kram! Det har varit så roligt att få vara en del av detta.

Nu hoppas jag att ni alla fortsätter fundera över hur ni kan använda och utveckla idrottspsykologin.

Mitt absolut bästa tips till er alla är att starta upp en studiecirkel med ett par nära träningskamrater. Spåna vidare och utveckla er tillsammans. Detta är ett ämne (precis som vilket ämne som helst) som aldrig blir uttömt – du blir inte fullärd. Det är en ständig resa mot nya mål.

Everyone has a will to win but only a few have the will to prepare

Tack än en gång för all uppskattning! Får väl se hur vi går vidare härifrån. Har ni några idéer eller tankar?

EN RIKTIGT VARM GOD JUL önskar rovdjuren med familj!

Nu, vallning – sedan julmat!!

6 thoughts on “Lucka #24: GOD JUL

  1. God Jul!!! Och tack för alla myror du satt i arbete detta år! Jag vet att jag redan haft nytta av årets kalender! Och jag misstänker starkt att jag kommer läsa om den flera gånger under årets gång!

Kommentera

