Opepp till pepp på 60 minuter

20120102-222747.jpg

Idag var en sådan dag där jag var helt slut efter jobbet. Satt hemma smått apatisk och funderade på om jag verkligen orkade åka och träna. Har ju sagt att jag skall slopa dåliga samvetet om jag inte vill.

Men efter 30min powernap och 30 min uppvak kände jag att det skulle bli kul. Iväg kom jag med Ozz och Tigern och det blev ett bra pass. Jag var helt slut efteråt. Körde rakaträckor med slalom… i kängor… i manege. Snacka tungsprunget!

Tack M&M för att vi fick störa!

Kommentera

