Jag skall bli uppäten av fiskar!!

Bara sådär, hux flux, hände det igen.

Jag vann fiskfotbadstävlingen på fina Sofias blogg 🙂 Måste bara säga att för mig blir detta en dubbelvinst, eftersom jag faktiskt också får fintid med Sofia. Annars brukar vi mest säga hej och sedan springer någon av oss vidare… bråttom bråttom.

Nu skall vi sitta och få fötterna putsade ihop.

Som två strandade havssköldpaddor.

Ser fram emot detta mycket. Fötterna är liksom den kroppsdel som betyder mest för mig har jag insett. Utan fötter, inget spring. Tycker om mina fötter. Mer mys till fötterna.

9 thoughts on “Jag skall bli uppäten av fiskar!!

  1. Maja: läskigt, men mysigt 😉
    HB: lovar!
    Theresé: bara underlig eller bra också?
    Elin: jag tror inte dte är tur, mest att jag faktiskt skickar in 😉
    Emma: jag också!

  2. Jag får sådana där små rysningar som man kan få om man tänker på något mysläskigt! Ärligt talat tror jag detta skulle vara en stor mental utmaning för mig. Jag är löjligt nojig om mina fötter, och tycker all beröring där från andra än mig själv är läskigt. Och fiskar, hrm…. Men jag tror säkert det är döhäftigt och väldigt bra för fossingarna!!! 🙂

Kommentera

