Hemmayoga

20120129-211631.jpg

Nyss avslutade jag mitt allra första egna hemmayoga-pass. Det känns stort, skönt och svettigt. Fokuserade verkligen på andningen – vilket jag upplevde lättare nu när jag var ensam och inte behövde fokusera på att följa någon annan än mig själv. Kom bara ihåg de grundläggande rörelserna, men de räcker nog ganska långt för en newbee som jag.

Nu ska vi rasta doggsen och sedan blir det sängen.

Kommer troligen sova bra inatt, först vallning i solsken, sedan mysig Seglingefika (dock ej hos Eva) och nu ett sent yogapass.

One thought on “Hemmayoga

Kommentera

