Födelsedagstårtan i detalj

Simon har fixat en detaljstudie av födelsedagstårtan, som Charlotte gjorde, som jag bara måste visa er. Fåren är gjorde av små skimrande sockerpärlor och har hur söta detaljer som helst, t ex perfekta öron och pliriga ögon. Ozzkan har sina prickar över ögonen och Charlie ser sådär härligt (dum)snäll ut som bara han kan göra.Tassarna över tårtan är också en sådan där detalj som jag bara älskar.

Någon frågade på Facebook varför det bara fanns en pappis med på tårtan? Jo men alla vet väl hur glupsk Piraya är, hon är redan inuti tårtan och sätter i sig innehållet. 😉

Någon annan frågade också hur den smakade. Är den lika god som den är fin? Oh yes it was! När vi väl vågade/ville sätta kniven i tårtan visade den sig vara supergod! Choklad och syltfyllning, my favourite. Helt enkelt en perfekt tårta!

Det är en jätteduktig tjej vid namn Charlotte som gjort tårtan. Är det så att ni är sugna på att ge bort en själva är det bara att höra av sig till mig så förmedlar jag gärna kontakt!

Best birthday cake ever!

9 thoughts on “Födelsedagstårtan i detalj

  1. Ping: Ni har väl inte glömt min tårta? « Team Propiraya

Kommentera

