Hallarnas år?

20120212-075659.jpg

Gårdagen spenderades med att på tredje hindret göra en katapult av gungan, och så var det med den pinnen.

Vilken ”tur” att vi då också anmält oss till Katlshamn idag! Ny dag nya möjligheter. Natten spenderades hos Jonas i hans nyöppnade Hässleholms hundcenter tillsammans med Kristina. 🙂 nu på morgonen körde vi en vända i hallen och ja, vem vill inte ha en hall dörren intill sin entré? Hur bra som helst.

Två hallar samma månad. Skall detta bli året då vi kör hallar istället för naturreservat? Naaee, tror vi skippar det. Fast jag skulle vilja se Smurfarnas hall… Och av Jo fick jag en lyxtimme i Perfekta tassar. Ser onekligen bra ut.

3 thoughts on “Hallarnas år?

  1. När jag läste rubriken så tänkte jag att det blir året när inomhushallar kommer ploppa upp både här och där i hela Sverige och ett sånt år vill jag verkligen ha 😀 Till exempel i Linköping och varför inte i Jönköping också 😀

Kommentera

