Vi hittade känslan i norr

20120219-193104.jpg

Tror många redan läst mitt euforiska inlägg på Facebook efter Ozz första hopplopp. Det var en fullkomligt underbar start. Det kändes helt enkelt… som när jag kör med Piraya. Vi var ett! Är så glad att hitta den känslan. Att vi diskade oss spelar ingen roll.

Att sedan dessutom tidigare ha gått in med Piraya och kört järnet med grym känsla och vinna klassen gjorde såklart inte att jag blev mindre lyrisk.

Inte nog med det, samma känsla inföll sig i sista loppet. Alltså, wow! Bara ler av tanken. En vägran för att vi missade ett hinder var helt klart synd, hade verkligen velat se tiden om vi tagit hindret. Gjorde två vågade handlingsalternativ och satte bägge – kan Johan M blindbyta platten kan jag 😉

Nu känner vi oss superpepp inför vårvinterns tävlingar och jag tror att vi löst nästnästa helg på bästa möjliga sätt. Snälla Marlene har lovat oss en säng de fåtal timmar det är mellan Linkan och Karlstad, Tack ❤

20120219-194238.jpg
Nu stughäng inför hemresan imorgon. 🙂 Tigra jobbar järnet med att charma övriga inneboende. Vem vill inte ha en pappis i näsan?? Jasså inte…

2 thoughts on “Vi hittade känslan i norr

Kommentera

