Vilodag

20120226-212802.jpg

Idag har hundarna fått måttligt med promenader och mest haft tråkigt. Eller, nu ljög jag. Lunchpromenaden spenderades med min barndomsvän Gabbe och hennes barn – vilket var mycket lyckat tyckte hundarna. Det regnar liksom godis från barn! Hur mysigt som helst att ses och promenixa ihop. Synd att vi bor 50 mil ifrån varandra.

Ja, hundarna har haft det manjana, men jag har varit chaffis. Övervägde att stanna till i ett naturreservat i Ulricehamn (varför har jag inte stannat där tidigare? De har ju flera stycken) men valde att nöja mig med två reservat denna helg. Särskilt efter att vi redan haft en mysig lunchprommis.

Väl hemma väntade ungsrostade grönsaker, rotfrukter och lökar. Himmelsk gott! Nu tidigt i säng. Vi har en intensiv vecka framför oss.

Kommentera

