Knaster

20120228-205349.jpg

Ingen kan väl tro att detta är en bild på tema träning. Men det är precis vad det är. Piraya är min personliga tränare som ser till att magen är ordentligt spänd (och varm) i varje magövning. Att det guppar upp och ner eller vrider sig under henne berör henne inte en sekund.

Mindre kul var att jag igen försökte mig på yoga med fokus på de råd Petra skrivit i sin blogg. Men nej, denna gång knastrade nacken vid ett tillfälle (när jag vred mig från en krigarposition till nästa) – jag slutade givetvis genast. Får ta Maria Ws och Emelies tips om yogaställen och se vilket av dem som har tider som passar mig bäst. Tycker verkligen om yogan och tror att den skulle kunna ge mig ytterligare en dimension i träningen.

Snart god natt!

3 thoughts on “Knaster

  1. De ska va en liten pappis för att få de där magmusklerna då 😉

    Tack förresten för dina ord i bloggen min, man blir alltid så glad av dina jätte positiva kommentarer! Tack =)

  2. Mysigt med djur på magen medan man tränar. 🙂

    Du kanske skulle gå och få din nacke kollad innan du överhuvudtaget provar dig på nån mer träning där den trycks ihop/dras ut? Har du otur kan du förvärra det.

Kommentera

