Piraya jagar rosetter

20120303-201315.jpg

Piraya har gjort två grymma lopp ikväll.

I agilityn kom vi fyra, och hon är verkligen en räddare i nöden. Vid två tillfällen gjorde jag inte dom jag tänkt, och vid ena så funderade jag på var tusan jag var egentligen. Men stjärnan valde rätt hinder, och i mål kom vi. Tror dessutom aldrig hon fattade att jag var förvirrad.

I hopp hade vi ytterligare en kolla på G när jag mitt nöt trycker ut henne från rätt linje så att hon missar tredje sista hindret. Där rök den placeringen. Det som räknas är iaf att innan dess hade vi en härlig känsla och set skall bli superkul att tävla imorgon. Åh vad jag är glad att vi skall vidare ikväll. 🙂

Ozz startar först om ett par timmar … så ny ska jag sova en stund. God natt!

2 thoughts on “Piraya jagar rosetter

  1. GRATTIS! Att trycka ut från linjen är nog bättre än att kliva över ett hinder 🙂 Antar att det blir en snackis så det får jag bjuda på- Jag var lite väl fokuserad på oss 🙂 Ses imorgon! Då hoppas jag se era lopp med!

  2. Erat agilitylopp var grymt bra! =) Missade dock hopploppet. Men stort grattis till 4:e placeringen i första loppet!
    Vi ses i Karlstad imorgon!
    Kram Maria

Kommentera

