Myskväll

20120305-221057.jpg

Idag och ikväll har det var lugnt för rovdjuren. Masserat igenom dem ordentligt och bara låtit dem njuta. Bästa de vet.

Skrev inte igår om Ozz fantastiska sistalopp (hoppB). Ninnie hade gjort en hyfsat farlig bana (som ni hittar här) som resulterade i flera diskningar. Tyvärr rev vi ett hinder, men … Resten av loppet var så jäkla super! Visst, allt går att få bättre, men när vi kom i mål var jag helt hög av adrenalin och endorfin. Tiden var inte heller fy skam. Jag är ta mig tusan fortfarande hög. Längtar till Rättvik. Längtar till nästa träningspass.

Fantastiska djungelkatt. Fantastiska guldfisk. Fantastiska lilla Tiger. Jag har sådan tur att de är just hos mig.

2 thoughts on “Myskväll

  1. …jag hade med mig kameran, men den låg i bilen hela helgen. Jag tycker det är lite jobbigt att ragga ngn som vill filma innan loppen. Vet att en väns pappa filmade Pirayas nollade lopp, kanske kan få fatt på det 🙂

    Vil bli bättre på att ragga filmare, kanske får bli ett mål i Rättvik 🙂

Kommentera

