Piraya spurtar in i mååååååååååååål

Snälla Tony (Dionnes pappa) filmade Pirayas och mitt agilitylopp i Linköping (4:e plac) nu senast. Jag var lite ur balans på slutet, men Piraya hade uppenbarligen full koll på upploppet. Underbara lilla guldfisk.

Jag är väldigt dålig på att filma, trost att jag har videokamera. Men, jag tycker det är jobbigt att ragga filmare när jag tävlar. Men i Hammarö såg jag Johan L rigga sin videokamera själv utanför banan precis innan han gick in för start. Ska testa det i helgen i Rättvik. Kanske kommer det alltså mer film hädanefter… vi får väl se.

One thought on “Piraya spurtar in i mååååååååååååål

Kommentera

