Bruden med (noll) koll

20120402-180149.jpg

Allt var perfekt. Ikväll skulle jag på Stockholms idrottsförbunds distriktsstämma för SAgKs räkning. Hur kul som helst. Jag hade till och med övertygat mig själv att ta T-banan, vilket jag vanligtvis skyr som pesten pga gravt illamående.

Vet ni vad? Det är inte 16 april idag. Tänka sig. Jag var två veckor för tidig. Nog för att jag alltid är i tid, men detta är rekord. Well, jag fick iaf se Globen på nära håll för första gången.

Nu tröstvallning. 🙂

2 thoughts on “Bruden med (noll) koll

Kommentera

