Flygfisken på film från Kumla

Går inte alls bra för mig det här med projektet att filma oss. När jag gjorde som Johan stängde filmkameran av sig innan loppet ens startat, så det blev i alla fall inget. Andra lopp orkade jag inte rådda med kameran. Men så finns Tony där och filmar, vilket jag tycker är toppen. Verkligen TACK! 😀

Har fått ett par filmer från Gotland också, men bara på disklopp där jag bröt – ville spara på guldfisken, så när hon t ex hoppat ett kf tog vi upploppet ut istället för att köra klart. 😉 Denna helg körde vi klart, trots studsbollshoppet på balansen. Hon har verkligen tryck min Piraya.

Handlingen på upploppet hade jag två planer för innan start. Hade vi varit nolla hade jag bakombytt tunneln istället, men så hade jag sett Johan Mähler gå alternativet vi kör på filmen på banvandringen och eftersom vi diskade oss experimenterade vi. Hade behövt hålla i henne mer vägen till tunnelingången, nu trodde hon att vi skulle skikthandla och gled ut från linjen. Men vägen från tunneln till de sista två hindren blev betydligt bättre än för många andra.

Ps. det ni ser på slutet är mig spotta ut Pirayas korvbit… Inga problem att springa med korv i munnen alltså…

2 thoughts on “Flygfisken på film från Kumla

  1. Hihi Åsa 😉 Ja… kanske skall börja träna det med fisken också. Hon ser något överraskad ut: ”va fan morsan, vad pysslar du med??”

Kommentera

