Glad överraskning!

Idag när jag kom in på mitt kontor fanns det ett tiotal små chokladfår lite varstans, högt och lågt. Hur söta som helst. När jag satt mig ner och fållat in ett gäng, såg jag ett annat gäng i fönstret. Snacka om grönbete.

Blev verkligen jätteglad! Men… vem?

Under dagen luskade jag runt lite och snart visade det sig vara min snälla arbetskompis Pia. Hon hade sett dessa och tänkt på mig. 🙂 Tack Pia, du gjorde verkligen min dag! ❤

Nu väntar jag på löksoppa och sedan blir det pill i naveln resten av kvällen. Tidigt imorgon tar vi kvasten och drar söderöver. Rapporter under helgen kommer i vanlig ordning.

One thought on “Glad överraskning!

Kommentera

