Tankar att minnas

Hamnade på Lanolifes blogg där hon skriver om Rasmus Hennings 10 budord, och log för mig själv när jag kände igen flera av dem från mina egna tankar från tiden inför Barmarks-SM förra året.

1) Vädret är min bästa vän, ju sämre desto bättre – jag är Boråsare!
2) Kuperade banor är en härlig utmaning
3) Det kommer att går fortare på tävlingsdagen än någonsin tidigare, jag taggar på tävling
4) Upplopp är min styrka – jag är en sprinter
5) I am the machine

Längtar till nästa barmarksstart!

Äsch, what the heck, längtar till nästa träning… imorgon.

Kommentera

