Hoge Kempen nationalpark

20120522-114152.jpg

…ni trodde väl inte på allvar att vi inte hittade en nationalpark att besöka? Näe, tänkte väl det.

Lyckades ”lura” iväg mina älskade medpassagerare på en omväg hem för en snabbvisit till Hoge Kempens nationalpark Enligt bilden på Wiki är det en slätt, men det vi såg var en urmysig skog.

Mycket nöjd med att kunna pricka av ett Belgiskt naturområde också. Tack till Katarina och Jonas som orkade 😉

One thought on “Hoge Kempen nationalpark

  1. Åhh vad det verkar som ni haft roligt! Jag vill oxå åka utomlands och tävla!

    En fråga, eftersom du varit och rest med hundarna utanför Sverige, men inom EUs gränser; vad är det för vaccinationsregler som gäller? Rabies, ja, men i övrigt? Hur har ni tänkt med avmaskning och sånt? Vi ska ta med staffarna till Österrike i sommar, och jag har läst massor, men ibland är inte jordbruksverket eller deras utländska motsvarigheter helt lättbegripliga… :S Jag tänker mig att det är lättare att ta till sig någon annans personliga erfarenheter.

Kommentera

