Bästa kurshunden

20120528-212558.jpg

Glömt att berätta att Ozelot ”Maniac” Wergård blivit värsta fina kurshunden. För det första är hon total cool med att någon av deltagarna råkar dra en boll med efterföljande hund förbi henne – ”det är ju inte min boll, varför skulle jag bry mig?”. För det andra går hon inte längre bananas när de andra kör och under teorin snarkar hon under min stol. De som har sett (hört…) henne tidigare skulle förstå min glädje.

För jag är så galet glad över denna utveckling. Hon har verkligen mognat. Hon gör mig så stolt. Finaste och galnaste djungelkatten.

5 thoughts on “Bästa kurshunden

  1. Bra jobbat!! Zappa vet också hur man sköter sig som kurshund, Bill har lååååångt kvar för att klara sådant med hedern i behåll. 😉

  2. Vilken mogen tjej! Skönt att de blir äldre ändå alltså, jag är väldigt glad att Monster inte vrålar som när han var liten..

Kommentera

