Vatten vatten vatten, salt

20120529-073437.jpg

Jag är kass på att dricka. Jag behöver verkligen t ä n k a på att drick för att komma ihåg det. Positivt är att jag kan läsa min kropp och få direkt feedback när jag fuskat.

Idag har jag två stockar till ben; idag blir det därför massor av vattenintag och massor av salt på maten – även salt har jag svårt att få i mig ”naturligt”. Hoppas på två pigga ben ikväll.

Bra kom ihåg: under WAO var jag kanonduktig på att dricka, vilket resulterade i fräscha ben varje morgon. Jag kan!

Kommentera

