Sista passet, eller?

20120627-072707.jpg

Arla morgon i fårhagen innebär även först ute i Långängens motionspår – älska mornar.

Kan inte bestämma mig för om detta skall bli sista passet inför morgondagens tävling eller om vi skall hit en vända till ikväll. Till saken hör att jag på gårdagskvällens uppklättring inte blev godkänd… Bara att göra om och göra rätt, och jag vill såklart helst dit redan ikväll.

Bollplankstankar:
Klättra upp kan jag göra när som helst, men ikväll är enda kvällen jag kan denna vecka.

Det är inte som att vi lär oss något magiskt om vi vallar en gång till ikväll. Det kan till och med snarare sätta griller i huvudet på någon av oss. (Morgonens pass var riktigt grymt!)

However…

Jag gillar att smida när järnet är varmt, och blev riktigt snopen igår. Vill genast få en ny chans och komma upp i sadeln.

Ytterligare ett vallpass kan också verka lugnande och få alla bollar på plats inför morgondagens start. Vallning handlar ju mycket om ihopsamling av studsbollar…

Så, någon som vill bolla tankar med mig?

3 thoughts on “Sista passet, eller?

Kommentera

