Glad och stolt

20120630-210025.jpg

Tigras framgångar vet ni redan. Jag är så sjukt glad att hon ville och var glad – finaste lilla Tigerbarn.

Näst ut var katapult-Ozz i agilityklassen. Gör om gör rätt och snabbast väg ut. Piraya hittade första bästa fälla på tredje hindret i hopp… När jag sedan fick revansch med Ozz gör hon ett superfint lopp! Rev tyvärr ett hinder, för tiden var grym och hennes attityd genom hela banan helt enkelt fantastisk. Den känslan. Myser.

Sist ut för dagen var flygfisken som gjorde skäl för sitt namn. Känslan jag tar med mig från hennes lopp är hur fräsch och snabb hon känns.

Ja, känner mig både stolt och glad över mina rovdjur. Nu skall de få en omgång massage och bara mysa.

Just ja, snällaste Åsa & Daniel lånar ut sin lägenhet, så vi har världens största och mysigaste soffa att kura i. Samt tv… inte ofta vi kolla på tv, så det känns lyxigt (vi har ingen tv hemma). Tack snällaste ni!

Tigerrandigt är inne idag

20120630-112956.jpg

Tydligen är det ränder som gäller, och skinkost&skinka. Tigra nollade hopploppet och tog därmed sin sista pinne. Början tvekade hon men sedan släppte det allt mer och så bara flöt allt. Hurra!

Agilityloppey var även det nollat, ja om det inte varit för att hon tog slalom från fel håll. Jag låtsades som ingenting och hon gick i mål som vinnare.

Blir extra varm och glad när Tigra vill köra på såhär. Snuttan!