Korkad? Nääää, guldfiskar! *blubb blubb*

Finaste Em är i stan, och vi fick äntligen chans att ses igen för att både hänga och planera inför AIM. Tog med hela mitt dagis, ja enligt Em så räknar alla vi möter antalet hundar… jag vet inte. Går i min egen guldfiskskål. Går i guldfiskskålen så mycket att jag till och med glömmer bort att föreviga vår mysiga måltid och klipphäng. Hur tänkte vi där? Mobilen ligger ju altid en handlängdsavstånd ifrån mig. *blubb blubb*

För att vara wannabe-standshundar skötte mitt dagis sig riktigt bra. Det var en båt Ozz tyckte körde misstänksamt långsamt – kan väl inte vara så att den spionerade på oss och funderade på att attackera oss när vi minst anade det? Tur vi har Ozz som ser till att den drog illa kvickt. Eller något. Annars var de exemplariska … i mina ögon. Älskade små rovdjur och Charlie-bear.

Väldigt mysigt att bara hänga på Långholmen och prata och prata och prata. Precis vad jag behövde.

Kommentera

