So shame on the handler…

Tre lopp på raken med fånmissar från min sida är inte kul. Först glömmer jag banan, sedan tittar jag inte på Piraya och slutligen fegar jag ur med Ozz (dessutom glömde jag ta av fästinghalsbandet). Ye ye, imorgon är en ny dag.

Det som var bra:
Tigra gjorde grymmegunga à la Ina (Patrik & Lisas sheltie som står på frambenen på gungan…) och sprang allt hon kunde i hoppklassen
Ozz gjorde ett kalasslalom
Piraya fixade en snygg push

För att fira detta åkte vi först till Arnö naturreservat och badade och sedan stannade vi till en snabbis på Sandviksåsen. Mycket fina platser båda två.

20120708-200616.jpg

20120708-200637.jpg

Kommentera

