Två och en halv dag senare…

Allt går i ett. I tisdags var känslan tillbaka och Ozz gjorde ett fint diskat lopp – och satte slalom. Hurrey! Fick även äran att köra Monster, då Hedvig inte kunde springa. Riktigt roligt hade vi på banan och fick med oss 10 fel – vilket kändes ok med tanke på hur lite vi hann träna innan. 😉 duktig Monster! Duktig Hedvig som tränat honom bra!

Med Piraya fick jag en femma i agility och sedan tyckte hon att en av tunnlarna i hoppet var onödig att ta… Disk. Men jädrar vad fin hon kändes. Däremot dog mina ben i agilityloppet – flashback från 2010. Troligen inte fått i mig tillräckligt med salt. Mer salta nötter.

Tigras första lopp var samtidigt som Monsters, så vi skippade det. Gick istället in på agilitybanan och belönade balansen.

Vilodag igår. Vad är vilodag? Hundarna chillade medan vi åkte och gjorde stan osäker. För att fullända dagen hyrde vi sedan varsin kajak. Tanken var att paddla runt Kungsholmen, men… näe, jag gav upp. Gick inte. På väg hemåt bytte vi kajak och även Simon höll med – det var något fel på den kajak som Amanda och jag delade på. Well, vi var ute i drygt 1h 30min så grym träning blev det.

20120712-125603.jpg
Väl hemma gjorde vi pannkakor och dog i soffan. Fullkomligt slut.

Nu kör vi dag fyra.

One thought on “Två och en halv dag senare…

  1. Tack för att du körde lilla Monster 😀 Det var väldigt kul att se honom utifrån också och det gick ju riktigt bra! Han börjar bli en agilitybanehund nu!

Kommentera

