Någon som vill bli min personliga assistent?

Sitter och kikar på bilder som Pia M har tagit från Skånedagarna samtidigt som jag äter pannkakor och dricker Sommarblandning, jag njuter av mina sista semestertimmar. Men… jag har mycket att fixa närmaste veckan!

  • Skaffa körkort!
  • Fixa pass … just nu är jag fullkomligt identitetslös. Tur att jag har bloggen.
  • Visum (ja… först när jag fått någon form av legitimation…)
  • Vaccinera mig
  • Ordna olycksfallförsäkring – vad sjutton för försäkring skaffar sig de som klättrar/cyklar/äventyrar?

Det vill säga en sjukt massa administrativt jobb. Kanske borde anställa en sekreterare?

 

Drömmer tillbaka till Skåne…

5 thoughts on “Någon som vill bli min personliga assistent?

  1. Ingrid: jaa… jag kör så mycket nu för tiden att jag tänkte det var dags att skaffa ett.

    Nä, men jag tappade alla mina kort för ett tag (läs hundra år) sedan och passet blev stulet i Skåne, så nu måste jag beställa ett körkort för att få ut ett pass… .

Kommentera

