AIM närmar sig

Både Emelie och jag jobbar starkt för att få till ett sådant bra AIM som det bara går. När jag var nere i Skåne sågs vi en snabbis för att diskutera hur vi bäst skulle transportera hennes cykel från söder till norr, och tja… vi får väl se hur det går. Jag tror på det också Emelie 😉

Vi har även tagit hjälp av Marie för att få insidertips, och nu är frågan vad jag skall ha för byxor. Skall jag ta mina älskade 2XU, med risk för att offra dem mot en bergvägg. Å andra sidan har jag en anledning att köpa nya isf, för de börjar redan bli slitna. Å tredje sidan… de saknar padding, och det lär eventuellt vara en bra grej efter 6h i en cykelsadel sägs det. Vad vet jag? Idag skall jag iaf provlöpa mina lika älskade Inov-8, får vi se om det blir de som får haka på norröver.

I morse kikade jag in hos Uppochhoppa Sofy som påbörjat ”Den ultimata guiden til AIM-challange”. Wohoo! Mycket, mycket tacksam. Evigt tillochmed… Vet ni vad jag gillade mest med inlägget? Att hon rekommenderar salta nötter. Oj vad jag skall ha saltade nötter. I mängder. I varenda ficka. Kommer knapra dem som en liten nöt-heronist. Kommer INTE att ha kass saltbalans och kassa ben til följd. Icke.

Längtar till del 2…

Kommentera

