Sista rycket

Tre dagar kvar sedan går startskottet för AIM. Tanken var att få till ett klätterpass och åtminstone ett löppass, men båda uteblev.

Kom hem 3 på natten i lördags och upp vid 8, inte mycket sömn. Tog igen det, och vilade på kvällen. Därefter har jag känt mig sliten, och ni vet, ”innan-förkylningen-bryter-ut-trött”. Tänker mig att vila är bra i det läget. Ja, vila utifrån en hundägares perspektiv.

Just ja, inte bara jag som är lite hängig. Efter vårt sista lopp på EO var Pi lite hängig. Tänkte hon var trött, och lät henne vila i bilburen istället för i tältet. När jag kollade till henne en stund senare hade hon kissat på sig, två gånger! Bokade veterinär och var där igår. Visade sig att hon fått en inflammation i urinblåsan (tack och lov ingen infektion). Nu blir det antiinflammatoriskt ett tag framöver. Snutt-fisken.

20120801-204115.jpg
Men bara för att Pi och jag inte är på topp skall övriga behöva ha tråkigt. Vallning på schemat, och både Charlie och Ozz njuter! Är så glad över våra får så ni anar inte.

Kommentera

