Mål med dagen

20120819-074322.jpg

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Visst, jag pussade massor av valpmagar och mös i valplådan, Åsa & Daniel kom förbi och vi jobbade ett par timmar på ”projektet” och jag fick dessutom en del gjort på min Kenya-presentation, men… Ozz fick tex bara ett vallpass och jag masade mig inte ut och provsprang Tobbes nya träningsslinga…

Så plan for today:
1) Tio slides
2) Två vallpass – ett i 25:an och ett i stora hagen.
3) Fyra varv på travslingan med Ozz och Tigra

Ja förutom allt valpgos, såklart!

One thought on “Mål med dagen

Kommentera

