Klättring med reservatsbonus

20120825-183247.jpg

Varit på klippklätterkurs idag. Fyra timmars klättring… jag är trött i armarna! Inomhus är jag ok – min armstyrka täcker för min bristande teknik. Utomhus kunde jag inte bluffa, det minsta. Fick tänka och trixa i massor – väldigt roligt och utmanade.

Avslutade med att repellera ner för berget, men jag skuttade det av flera orsaker. Dels för att jag inte vill lämna hundarna, men främst för höjdrädslan. Får ta det nästa gång. Sara vill kanske hjälpa mig komma över det? 🙂

Som bonus klättrade vi på Ekoberget, som var ett naturreservat. Hurrey!

20120825-183721.jpg

På väg hem plockade vi även Aborrträsket. Riktigt bra jakt vill säga.

20120825-183808.jpg

Kommentera

