Var får din stress utlopp?

20120828-125248.jpg

Sommarens lektyr och sommarens stora fråga. Idag sitter jag med två cementklumpar till vader. Kan knappt gå. Väldigt tacksam för rovdjuren och fåren imorse – gjorde kroppen gott att reka loss sig. Kan informera att gräset var frostbitet och dimma låg som en slöja över ängarna i morse. Vackert.

Åter till frågan och cementklumparna – för stress behöver utlopp. Igår fick jag ordentligt utlopp och idag känner jag mig mer tillfreds. Ny ork att ta tag i saker.

Var får din stress utlopp?

3 thoughts on “Var får din stress utlopp?

  1. Oftast med hundarna. Samtidigt som hundarna ibland är ANLEDNINGEN till att jag är stressad.. I alla fall när jag inte känner att jag hinner med dem.

    Men ett riktigt härligt agilitypass, gärna med glada vänner, får mig att må bra!

  2. jag råkade visst skriva från min mammas företagsprojekt sist. haha!
    Min stress vill jag hitta nåt utlopp på, men jag vet inte var. Hundträning brukar hjälpa en hel del faktiskt…

Kommentera

