Say a little prayer for me…

20120902-235629.jpg

Just nu hoppas jag att det inte är magsjuka jag åkt på, utan bara dålig mat, eller något. Imorgon vaknar jag fräsch!

I övrigt har jag fått till en så ovanlig sak som lyckad shopping i helgen – kors i taket, moi var längre än 5min i en affär. Från att ha haft ett par hela jeans i garderoben har jag nu ytterligare tre. Allt tack vare en mycket begåvad expedit som såg vad jag ville ha/passade i. Måste vara någon form av inköpsrekord för min del. Väldigt nöjd.

Enda jag inte var nöjd med var en ”jacka” från Norröna som satt p e r f e k t på mig, men… som inte hade ngn som helst funktion. Förutom att den var som en tröja… men, när behöver jag en jacka med tröjfunktion? Fast den satt så fint. Fast den kostade alldeles för mycket. Om den bara åtminstone varit vattenavvisande… eller iaf lite vindtät.

Annars? Vallning, löpning, Carcasonne och naturreservat. Bra helg. 🙂

One thought on “Say a little prayer for me…

Kommentera

