Agility i Trondheim

20121014-080316.jpg

Ena veckan djurträning i Nairobi, andra helgen agility i Trondheim – lite skillnad i klimat om vi uttrycker det milt. Borde tagit med mig mer kläder. Kan berätta att Annica tittade på mig med stora ögon när vi möttes upp på torget: ”var är din packning? Seriöst, har du inte någon väska…?” vänder sig sedan till sin mor, som även hon kom med flyget från Stockholm ”Skojar hon med mig?”

När jag är guldfisk är det tur att de runt mig är snälla och lånar ut både det ena och det andra – tack! FYI (for your information): datorväska(!) med klädombyte hade jag såklart… men inga varma extrakläder.

Även om väderklimatet skiljer sig, måste jag säga att värmen från folket är detsamma. Glädje och värme – hur bäst som helst har jag det.

Agilityn är också grym (fick lära mig att ”grym” har en negativ klang i Norge, vill poängtera att ”grym” är något positivt då det kommer från mig) och det är ren njutning att underhållas av detta en helg.

20121014-080806.jpg

Kommentera

