Bat-uppdatering

Vi leker och upptäcker världen. Mailade precis Eva och berättade vilken fantastisk liten varelse Kelli, Loki och hon har skapat. Världens enklaste valp. Hur cool som helst; where ever I lay my head is my home.

Igår var vi på café och bara jag satte mig ner somnade han vid mina fötter. Går i koppel som att han aldrig har gjort annat sedan födseln. Hälsar på alla människor som vill, men tokrusar inte fram till vem som helst hela tiden – han har till och med börjat skvallra på joggare, bara sådär… Tar efter Ozz och får såklart belöning för det.

Just nu rusar han runt på kontoret och har sitt morgonryck – precis som valpar ska ha. Låter som en bulldozer och låter rumpan springa om framdelen. Troligen, lagom till att mina kollegor kommer, har han somnat. perfekt!

Än så länge tippar öronen lite olika, ibland ett upp och ett i minne ibland båda i minne… Sötaste blicken också. Riktig pillemarisk blick – kom an då. Försök du!

5 thoughts on “Bat-uppdatering

  1. Skvallra på joggare borde jag lagt energi på också.. Vi är mer på stadiet att jag blir glad om han inte försöker äta upp dem 😉

Kommentera

