Kennelträff på Seglinge

Idag har vi spenderat ett par timmar med massor av andra Seglingehundar och deras människor. Valparna fick bland annat kika närmare på fåren, och för första gången visade Bat faktiskt intresse – kul! Var även roligt att se alla de andra valparna och låta dem leka, brottas och bråka med varandra. Kan säga att Bat sover gott nu.

Även Ozz fick valla, med publik! Både hon och jag, läs mest jag, blir spända med publik vid vallningen, men idag gick hon kalas. Önskar så här i efterhand att jag filmat. Men, men… kommer nog nya tillfällen. Hoppas på en snöfri vinter helt enkelt.

Kan även meddela att jag ätit så mycket pannkakor i helgen att jag nog inte behöver äta mer pannkakor på ett tag. I alla fall inte på ett par dagar.

2 thoughts on “Kennelträff på Seglinge

Kommentera

